انواع تبلیغات در اینستاگرام

انواع تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات ساعتی در اینستاگرام

تبلیغات براساس زمان، از شیوه های مرسوم تبلیغاتی در سراسر دنیا محسوب می‌شود. در اینستاگرام نیز این سبک تبلیغاتی قابل پیاده‌سازی است. در این روش پست تبلیغاتی شما که می‌تواند عکس و یا ویدئو باشد، در پیج‌های مختلف به نمایش گزاشته می‌شود و هزینه نمایش با توجه به مدت زمان نمایش تبلیغ محاسبه خواهد شد که بسته به موضوع پیج و تعداد فالوورهای آن این هزینه متفاوت است.

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام

طبق آخرین آمار وبسایت استاتیستا (Statista) تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۷ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال هستند. با وجود چنین حجم بزرگ بازدید، تبلیغات براساس بازدید یکی از موفق‌ترین شیوه‌های تبلیغ کردن در اینستاگرام محسوب می‌شود. ما به شما کمک خواهیم کرد تا تبلیغات خود را با بالاترین میزان بازدید در اینستاگرام به نمایش بگذارید. همان طور که می دانید با هر بار نمایش یک کلیپ در اینستاگرام، به تعداد بازدیدهای آن کلیپ اضافه می‌شود. با توجه به این قابلیت اینستاگرام، کافیست تبلیغ تان را که بهتر است ویدئو باشد در پیج‌های پر مخاطب به نمایش بگذارید. همان طور که اشاره کردیم در این روش هزینه تبلیغات بر اساس تعداد بازدیدها محاسبه خواهد شد.

تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

خود اینستاگرام هم از بازار پر رونق تبلیغات عقب نماده است و به کاربران خود این اجازه را می دهد که پست هایشان را پروموت یا تبلیغ کنند. البته برای این کار باید حساب کاربری خود در اینستاگرام را تجاری کنید. البته این روش برای کاربران ایرانی محدود شده است اما از طریقی می توان این کار را انجام داد. در این روش تبلیغاتی هزینه تبلیغات براساس معیارهای زیر محاسبه می‌شود؟

  • Cost Per Reach

به ازای ارسال و پیشنهاد هر پست به کاربران بدون در نظر گرفتن میزان لایک عکس یا تعداد نمایش ویدیو محاسبه می‌شود.

  • Cost Per Engagement

به ازای گرفتن هر لایک، کلیک، کامنت و یا هر اکشن دیگری که به نوعی کاربر با پست درگیر شده باشد محاسبه می‌شود.

  • Cost Per View

به ازای گرفتن هر بازدید و پخش محتوای پست ویدیویی شما توسط کاربر، هزینه محاسبه می‌شود.

  • Cost Per Click

به ازای گرفتن هر کلیک بر روی پست تبلیغاتی و ورود کاربر به لندینگ مورد نظر شما، هزینه محاسبه می‌شود.

اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام

تبلیغات با اینفلوئنسرها

بازاریابی توسط افراد تاثیرگذار (Influencer Marketing) تاثیر بسیار زیادی در رشد یک برند دارد. مردم به این افراد علاقه دارند و فعالیت‌های آنها را در شبکه‌های اجتماعی به صورت جدی دنبال می‌کنند. بنابراین یک معرفی خوب از طرف یکی از آنها می‌تواند از ده‌ها میلیون تبلیغ اثربخش‌تر باشد. این روش تبلیغات و بازاریابی، مناسب برندهای بزرگی است که به دنبال افزایش آگاهی مصرف کنندگان و اعتمادسازی نسبت به برند خود هستند. بازاریابی توسط افراد تاثیرگذار می‌تواند اثرگذاری بسیار بالایی بر روی مخاطبان چنین برندهایی داشته باشد و بنابراین در صورتی که شما هم جزو آنها هستید، به شدت استفاده از این روش را توصیه می‌کنیم.

تبلیغ در پیج های پرطرفدار ایرانی

تبلیغ در صفحات بزرگ و پر مخاطب اینستاگرام، یک راه عالی برای دیده شدن توسط کاربران است. این روش ساده‌ترین و متداول‌ترین روش برای تبلیغات و بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. شما در تبلیغات ویدئویی اینستاگرام، حتماً به یک ویدئو برای تبلیغ نیاز خواهید داشت. اما اینجا تنها چیزی که نیاز است، یک بنر تبلیغاتی همراه با یک کپشن خوب است. مزیت این روش در مقایسه با تبلیغات رسمی یا اسپانسرشیپ اینستاگرام ،کمتر بودن هزینه تبلیغ است و اینکه تبلیغات اسپانسری اینستاگرام به صورت رسمی در ایران ارائه نمی‌شود. البته احتمالاً می‌دانید که ما می توانیم هر دو روش را برای شما ارائه می‌دهیم و هیچ اصراری بر استفاده از این روش تبلیغاتی نداریم. با این حال، از نظر ما، تبلیغ در پیج‌های بزرگ اینستاگرام در جای خود می‌تواند بسیار موثر باشد.

تبلیغ مسابقه اینستاگرام

درخواست مشاوره

برای درخواست مشاوره رایگان فرم روبرو را پر کنید در اولین فرصت با شما تماس می گیریم.
تدوین استراتژی تولید محتوا برای مدیریت شبکه های اجتماعی

بهترین پیج ها برای شما گلچین می شوند؟

پیج های زیادی هستند که تبلیغات کسب و کارها، سایت ها و شرکت های مختلف را قبول می کنند و برای آنها تبلیغ می کنند. اما بهترین پیج برای تبلیغات شما پیجی است که فالوورهای آن مخاطب هدف محصولات یا خدمات سایت و یا شرکت شما باشد. ما با بررسی کامل هر پیج که شامل موضوع آن و همچنین مود فالوورهای آن است بهترین پیج را برای شما انتخاب می کنیم.

برای دریافت مشاوره می توانید همین حالا به کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ اقیانوس درخواست مشاوره بدهید.

نمونه کارهای ما

برای آشنایی با شیوه طراحی و سبک تفکر ما در مورد پست ها و استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام این نمونه کارها را به دقت بررسی کنید.

تعرفه ها

معیارهای زیادی در تعیین قیمت نهایی یک تبلیغ اثرگذار است.
تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

تعرفه ها و قیمت چگونه محاسبه می شود؟

موارد و آپشن های زیادی روی هزینه تمام شده یک تبلیغ تاثیر می گذارد برای اطلاع از قیمت دقیق با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ اقیانوس تماس بگیرید.

خودتان تبلیغ پیج تان را دست بگیرید

رازهای بازاریابی موثر در شبکه اجتماعی اینستاگرام که از آن بی خبرید.

analisa.io بهترین سایت آنالیز پیج اینستاگرام

analisa.io بهترین سایت آنالیز پیج اینستاگرام

اگر شما هم از اون دسته آدم‌هایی هستید که قصد دارید از تبلیغات اینستاگرامی برای معرفی خود یا کسب‌وکارتان استفاده کنید. و یا اینکه قصد تبادل با پیج دیگری را در اینستاگرام دارید. لازم است که از کیفیت فالوورهای آن پیج و نیز میزان تعاملی که آن پیج دارد مطلع باشید تا یک پیج مناسب را انتخاب کنید. در این...

ادامه مطلب

راهنمای جامع برگزاری مسابقه در اینستاگرام

بدون داستن یک استراتژی درست برای برگزاری مسابقه در اینستاگرام، ابزارها کارایی چندانی ندارد.       . با توجه به پتانسیل بسیار بالای شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد حلقه مشتریان خیلی از کسب وکارها اقدام به ساخت صفحه در شبکه های اجتماعی کرده اند و به شکل های مختلف به دنبال جذب مخاطبین هدف هستند. یکی از تکنیک‌هایی که امروزه توسط خیلی از کسب وکارها...

ادامه مطلب

سوالِت رو بپرس!

اگر هنوز سوالی در ذهن شما درباره تبلیغات در اینستاگرام است که پاسخ آن را در این صفحه پیدا نکرده اید از ما بپرسید. خیلی خوش حال می شویم بتوانیم راهنمایی تان کنیم.