مدیریت شبکه های اجتماعی خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید.

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت پیج اینستاگرام

دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می باشد. اگر شما فرصت و یا توانایی لازم برای مدیریت پیج اینستاگرام خود را ندارید، آژانس تبلیغاتی اقیانوس با برخورداری از یک تیم حرفه‌ای و مجرب در تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی به شما این خدمت  را ارائه  می دهد تا با بروزرسانی مداوم صفحات شما این اطمینان را به شما بدهد که صفحه اینستاگرام شما دارای کیفیت و محتوای مناسبی است.

برای  دریافت مشاوره رایگان در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام  و سایر شبکه های اجتماعی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

علیرضا طبسی ۶۷۱۷ ۴۱۰ ۰۹۱۹

برای صفحه اینستاگرام شما چه کارهایی انجام می دهیم

تمام آنچه نیاز دارید تا پرمخاطب ترین پیج اینستاگرام را داشته باشید.

ایجاد برسونای مخاطبان برای مدیریت شبکه های اجتماعی

ایجاد پرسونای مخاطب

بازار هدف یک کسب و کار، جمعیت مخاطبینی‌ است که نیاز به محصولات یا خدمات آن دارند. این افراد یا در حال حاضر مشتری آن کسب و کار هستند و یا پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارند. برای شناسایی بهتر بازار هدف و برای اینکه بتوانید محصول، خدمات و یا محتوایی مناسب مخاطبین خود تولید و توزیع کنید، بهتر است که ابتدا پرسونای مخاطبان (audience persona) یا شخصیت مخاطبان را تعریف کنید. اولین گامی که در بازاریابی و مدیریت شبکه های یک شرکت انجام می شود ایجاد پرسونای مشتریان شرکت است تا با آگاهی از علایق آنها محتوایی مورد پسند آنها را برای انتشار در کانال های اجتماعی تولید کنید.

تدوین استراتژی تولید محتوا

عاملی که می‌تواند یک صفحه یا کانال را در شبکه های اجتماعی نسبت به رقبای خود منحصر به فرد و پر مخاطب سازد، برنامه‌ریزی و ایجاد استراتژی برای مدیریت شبکه اجتماعی مورد نظر می‌باشد. اگر شما قصد راه‌اندازی یک صفحه و یا کانال با مضمون فروشگاهی، علمی، سرگرمی و… در یک شبکه‌ اجتماعی را دارید، می‌بایست کار خود را با مدیریت پویا، برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی شبکه های اجتماعی آغاز نمایید تا بتوانید در میان دیگر پایگاه‌ها و رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشید. ما در آژانس تبلیغاتی اقیانوس به شما کمک می کنیم تا با ایجاد استراتژی ساده و هدفمند برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود، به خوبی به بازار هدف خود در شبکه های اجتماعی دست پیدا کنید.

تدوین استراتژی تولید محتوا برای مدیریت شبکه های اجتماعی

ایجاد تقویم محتوایی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

ایجاد تقویم محتوایی برای مدیریت شبکه های اجتماعی

 تقویم محتوای شبکه‌های اجتماعی ابزاری است که با کمک آن به راحتی می‌توان برنامه یک بازه زمانی مشخص را بچینید و از چند روز یا حتی چند ماه قبل بدانید که در یک روز مشخص قرار است چه محتوایی در صفحات اجتماعی منتشر کنید. در حالت کلی می‌توان تقویم محتوا را بخشی از استراتژی شبکه های اجتماعی یک کسب‌وکار دانست.

تقویم محتوای برای شبکه‌های اجتماعی نوعی تقویم ساده است که در آن جزئیات محتوایی که باید در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، قرار می‌گیرد. در این تقویم می‌توانید مشخص کنید که کدام پست‌ها در چه زمانی منتشر شوند و همچنین تولیدکننده محتوای آن چه کسی باشد! اگر بخواهیم ساده‌تر به تقویم محتوا نگاه کنیم، باید بگوییم که تقویم محتوا نوعی نقشه راه برای صفحات شما در شبکه اجتماعی به شمار می‌رود و کارهایی که باید در آینده انجام شود، در آن مشخص شده است.

تولید محتوا

می‌دانیم که محتوا و شبکه های اجتماعی دو نام جدا نشدنی از یکدیگر هستند. در صورت عدم وجود محتوا، شبکه‌ اجتماعی بی‌معنا شده و در صورت نبود شبکه‌ اجتماعی، هیچکس از محتوای تولید شده مطلع نمی‌شود. توجه به این نکته می‌تواند باعث موفقیت تیم مدیریت شبکه های اجتماعی هر کسب و کاری شود. در میان سیل عظیم محتواهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند، تنها محتواهایی دیده می‌شوند که خلاقیت را چاشنی کار خود کنند.
در زمینه‌ی تولید محتوا سه فاکتور اصلی وجود دارد که در صورت توجه به آن‌ها، می‌توان محتوایی تأثیرگذار را برای مخاطبان ارائه نمود. این سه فاکتور عبارتند از:

  • نوع محتوا و تناسب آن با زمینه‌ی فعالیت
  • زمان ارسال هر محتوا در شبانه روز
  • بررسی بازخورد هر محتوا
تولید محتوا برای مدیریت شبکه های اجتماعی

ارزایابی محتوا

ارزیابی محتوا برای مدیریت شبکه های اجتماعی

در زمان مدیریت پیج اینستاگرام خود باید میزان موفقیت هر استراتژی سنجیده شود تا فعالیت‌های بی‌تاثیر در موفقیت کنار گذاشته شده و روی موارد تاثیرگذارتر بیشتر سرمایه‌گذاری کرد.

افزایش تعامل کاربران

تعامل بیشتر نیازمند به چالش کشیدن کاربران است! در واقع تنها با دعوت از کاربران برای دنبال کردن صفحه شما نمی‌توانید تعامل خوبی بدست بیاورید؛ باید بتوانید در تمامی پست‌های خود کاربران را به چالش بکشید. مثلاً با درج یک نظرسنجی از فکر و خلاقیت کاربران خود استفاده کنید و نظر آن‌ها را بدانید. شاید لازم نباشد از نظر آن‌ها برای مدیریت کسب‌وکار خود استفاده کنید اما می‌توانید کسب‌وکار خود را با توجه به نظر کاربران مدیریت کنید!

افزایش تعامل در شبکه های اجتماعی